Instalacje LPG - cennik

Ceny montażu instalacji gazowych nie są sztywno określone. Nie da się określić cen komponentów potrzebnych do montażu instalacji LPG na podstawie liczby cylindrów, pojemności czy marki pojazdu. Wiele zależy od konkretnego modelu samochodu, budowy silnika mocy i innych parametrów technicznych. Również koszt robocizny jest różny w zależności od stopnia trudności montażu instalacji LPG, który jest różny w każdym modelu samochodu i zależny od wersji silnikowej.

Montaż instalacji gazowych IV generacji (sekwencyjny wtrysk gazu)

4 cylindry: od 2200 zł
Elektronika: Stag 200 GoFast (Qbox Basic + 100 zł, Qbox Plus + 150 zł)
Wtryskiwacze AC W01 (za dopłatą: AC W02, Barracuda, Hana)
Reduktor: Tomasetto Alaska AT-09 (AC R01 150 + 150 zł, AC R01 250 + 250 zł)
6 cylindry: od 3000 zł
Elektronika: Stag 300 ISA2 (QMAX PLUS + od 100 zł)
Wtryskiwacze AC W01 (za dopłatą: AC W02, Barracuda, Hana)
Reduktor: AC R01 150 (AC R01 250 + 100 zł)
8 cylindry: od 4000 zł
Elektronika: Stag 300 ISA2 (QMAX PLUS + od 100 zł)
Wtryskiwacze AC W01 (za dopłatą: AC W02, Barracuda, Hana)
Reduktor: AC R01 150 (AC R01 250 + 100 zł)

Dostępne również wtryskiwacze Valtek typ 30, Reg Fast, Magic FX, Matrix

Montaż instalacji STAG 400 DPI przeznaczonej do samochodów z bezpośrednim wtryskiem benzyny (silniki DISI, FSI, TSI, TFSI, DISI, GDI)

STAG 400 DPI to sterownik LPG czwartej generacji przeznaczony do samochodów z bezpośrednim wtryskiem benzyny. Jest to zalecana przez nas forma adaptacji do zasilania LPG silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa. W takiej instalacji następuje tzw. dotrysk benzyny w celu chłodzenia wtryskiwaczy benzynowych. Wadą jest zużycie benzyny podczas jazdy na gazie, jednakże drogi w naprawie układu bezpośredniego wtrysku benzyny pozostaje całkowicie bezpieczny. Instalacje te są również znacznie tańsze niż instalacje VI generacji, przez co okres ich zwrotu jest krótszy. Silniki wyposażone w bezpośredni wtrysk paliwa wymagają szybkich i precyzyjnych wtryskiwaczy. Podczas montażu instalacji STAG 400 DPI stosujemy wtryskiwacze: AC W02, AC W03, Barracuda i Hana.

Do samochodów 4-cyl: 4000 zł
Do samochodów 6-cyl: 5000 zł
Do samochodów 8-cyl: 6000 zł

Reduktory gazowe

Głównym kryterium doboru właściwego reduktora jest maksymalna moc silnika.

Podane parametry podane są w sposób orientacyjny. Wynikają z naszego doświadczenia i czasami nie mają nic wspólnego z danymi podawanymi przez producentów. Wiele zależy od sposobu zasilania reduktora, a także od ilości i temperatury płynu przepływającego przez reduktor.

Nazwa reduktora Zalecana maksymalna obsługiwana moc Uwagi
STAG R02 120 KM
STAG R 01 wersja 150 KM 150 KM
STAG R 01 wersja 250 KM 250 KM zalecany do samochodów turbodoładowanych
Magic III 200 KM zalecany do samochodów turbodoładowanych
Magic III Power 300 KM zalecany do samochodów turbodoładowanych
KME R2 TUR6 150 KM
KME Silver 200 KM
KME Gold 200 KM reduktor ten mimo dużej wydajności ciśnieniowej nie oferuje odpowiedniej wydajności termicznej, dlatego zalecamy stosowanie go w samochodach o mocy do 200 KM
R2 TWIN V1 300 KM
Tomasetto Alaska AT-09 110 KM
Zavoli Zeta N 150 KM

W przypadku samochodów o mocach powyżej 300 KM zalecamy stosowanie dwóch reduktorów.

Montaż instalacji II generacji

Montaż instalacji II generacji (samochody z jednopunktowym wtryskiem paliwa): 1500 zł
copyright nowotczynski.pl - instalacje gazowe Olsztyn, Działdowo, Warszawa, Ciechanów, Płock, Mława